loading...
بزرگترین سایت عاشقانه
رضا بازدید : 21 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
 

توی تنهایم همیشه.من تو رو به یاد می آرم

آره تو عزیز ترینی.من به تو نیاز دارم

یاد تو تنهایامو می سوزونه می بره

با تو بودن واسه من.آرزوی آخره

اگه با من بمونی دیگه چیزی نمی خوام

وقتی باشی کنارم صاحب تموم دنیام

کی می گه من و تو باید دلامونو جدا کنیم

بیا تا با همدیگه یه خواهش از خدا کنیم

از خدا بخواهیم همیشه کنار هم باشیم

حتی تو دنیایی که همدیگرونمی شناسیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 161